Subject: Kose valla ühisveevärgi ja –kanalisatsiooni arendamise kava aastateks 2023—2034. Muudatus
From: "Kadi Rajala" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "'Taimar Lossmann'" <[email-masked]>, "'Margus Proos'" <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Jan 2024 16:18:54 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Soovime kooskõlastada Kose valla ÜVK arendamise kava muudatuse. Selgitus ja 
materjalide link asuvad lisatud taotluses.

Tervitades

Kadi Rajala-Pihl

51 24 123

 <http://www.hekaprojekt.ee/> http://www.hekaprojekt.ee/

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: reede, 31. märts 2023 15:51
To: Heka Projekt OÜ <[email-masked]>
Subject: Kose valla ühisveevärgi ja –kanalisatsiooni arendamise kava 
aastateks 2023—2034

Pealkiri: Kose valla ühisveevärgi ja –kanalisatsiooni arendamise kava 
aastateks 2023—2034

Registreerimise kuupäev: 31.03.2023

Registreerimise number: 9.2-5/23/1239-2

Juurdepääsupiirang: Avalik

Lugupidamisega

Terviseamet
Tel 794 3500
E-post [email-masked] <mailto:[email-masked]>

  <http://www2.rik.ee/delta/logo_ta.png>

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest 
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide 
lisadega.

This e-mail is confidential and meant for use by the person named in the 
letterhead. Any use in any way or copying of it by a person not marked as 
the addressee thereof is prohibited. If you have got this e-mail by mistake, 
please notify of it the sender without delay and delete the received e-mail 
together with all its attachments.

Данное письмо является конфиденциальным и предназначено для использования 
адресатом. Любое использование данного письма каким-либо образом или 
копирование лицом, которое не обозначено адресатом, запрещено. Если Вы 
получили данное письмо по ошибке, пожалуйста, немедленно сообщите об этом 
отправителю письма и удалите полученное письмо вместе с прикреплёнными к 
нему файлами.

www.terviseamet.ee <http://www.terviseamet.ee>

 <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient> 
Viirusevabawww.avast.com 
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient>